O nás



Jsme e-shop zabývající se prodejem licenčního dětského oblečení Disney by CCL, Setino, SunCity, Eplusm, TV Mania, T.K. Licens, C.G. Licens, a dalších!


DOPRAVA ZBOŽÍ Z E-SHOPU

Zboží skladem expedujeme obvykle do 3 pracovních dní po přijetí elektronické objednávky, není-li dohodnuto či stanoveno jinak.

Při platbě převodem na účet se expeduje až po přijetí této platby na účet.

Osobní odběr ZDARMA!

Jakékoli objednané zboží z našeho e-shopu si můžete vyzvednout po dohodě ZDARMA
na naší ADRESE NÁDRAŽNÍ 422, SOBOTKA 507 43.

Nabízíme také možnost vyzvednutí v Jičíně  

PLATÍ  pouze při zvolené variantě platba předem na účet + 20kč u slečny Jany Ježkové (vedle Nemocnice) do 3 dnů od připsání vaší platby

Nabízíme také možnost vyzvednutí v Mladé Boleslavi

PLATÍ  pouze při zvolené variantě platba předem na účet + 20kč.
Předání probíhá 2x týdně u Zimního Stadionu

Doprava po ČR - zboží zasíláme Českou poštou

Cena poštovného při převodu na učet předem 1ks

 Cena poštovného při převodu na účet předem 2-100ks

45 Kč 

75kč

Cena poštovného na dobírku (zákazník platí,až když zboží dostane)

120 Kč




Tabulka velikostí

VELIKOSTI ODPOVÍDAJÍ TAKTO:

2A = 86/92
3A = 92/98
4A = 98/104
5A = 104/110
6A = 110/116
7A = 116/122
8A = 122/128
10A = 134/140
11A = 140/146
12A = 146/152
14A = 152/158

Výměna oblečení (potřebuji jinou velikost, barvu…)

Vrácení zboží

Veškeré zboží zakoupené v našem internetovém obchodě můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.

Zboží nám zašlete na naši adresu a to včetně kopie dokladu "Potvrzení objednávky" a řádně vyplněného Formuláře o odstoupení od smlouvy.

Bude-li zboží včetně originální visačky a obalu v pořádku, tj. bez zjevných známek jakéhokoli opotřebení či poškození, obratem zasíláme kupní cenu zboží na Vámi zadaný účet. Náklady na poštovné, spojené s vrácením zboží nese zákazník.

Pokud budete objednávat jiné zboží místo vráceného, postup je stejný jako u kterékoliv nové objednávky.

Nevyzvednutí zásilky

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich Obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude toto jednání považováno za porušení kupní smlouvy a prodejce má právo, dle § 53 odst. 10 Občanského zákoníku, na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s nevyzvednutím zásilky (poštovní náklady, obal).

Pokud se zásilka vrátí zpět jako nevyzvednutá, budou zákazníkovy navrženy tyto možnosti:

  • opětovné zaslání zásilky s navýšením o druhé poštovné (+ 139,- Kč)
  • uhrazení vzniklých nákladů spojených se zasláním zásilky ve výši 139,- Kč na náš účet

V případě, že do 14-ti dnů nebude akceptována žádná z možností ani nedojde k jinému způsobu dohody mezi kupujícím a prodávajícím, postupujeme pohledávku inkasním agenturám. V tomto případě však budeme požadovat též úhradu veškerých nákladů spojených s jejím vymáháním. Dále si vyhrazujeme právo neakceptovat v budoucnu další objednávky těchto zákazníků.